Vuoronumerojärjestelmät

Asiakasohjaus

Intermarketingin räätälöidyt asiakasohjausjärjestelmät varmistavat asiakasvirtojen sujuvan hallinnan kaiken kokoisissa kohteissa. Asiakasohjaus helpottaa sekä henkilökunnan työtä että asiakkaiden  asiointia. Verkkoyhteensopivat, tilastoivat järjestelmät tarjoavat työkalut vaativaankin raportoinnin ja resurssoinnin kehittämiseen. Intermarketingin Qmatic-vuoronumerojärjestelmän avulla voit parantaa merkittävästi asiakaskokemusta.

Intermarketing on vuoronumerojärjestelmien edelläkävijä Suomessa. Toimivia esimerkkejä erilaajuisista asiakasohjausjärjestelmistämme löytyy sadoista kohteista, kuten pankeista, virastoista, sairaaloista, apteekeista ja kaupoista. Ota yhteyttä, niin suunnittelemme kanssasi juuri tarpeisiisi sopivan asiakasohjausjärjestelmän.